Deniz 67 Yaşında...


Çocuklar bir sabah ansızın çekip gittiler, çınladı alkışlar kör sokaklarda, denizine aldandım, Deniz koydum adını kederi bende kaldı, uzak köyler kurdum birbirine denizine aldandım...
Geçen yıl da benzer bir post girmiştim :) Bu sene de söyleyecek çok farklı sözcüklerim yok...
Sadece her anneye böyle evlatlar doğurmanın nasip olmayacağını biliyorum. Ve ömrünün baharındaki bir genci asmak ardlarında bıraktıkları mücadele ruhunu öldürmeye yetmez.
Deniz'in, Yusuf'un, Hüseyin'in, Erdal'ın, Mahir'in ve daha nicesinin bugün hâlâ hatırlanıyor oluşunun başka bir açıklaması olabilir mi?

Bizlerin yetiştirdiği nesillerin de onları hiç unutmaması dileğiyle...
İyi ki doğmuşsun Deniz...
İyi ki bu dünyadan geçmiş, yüreğin kadar kocaman bir iz bırakmışsın ardında...
Doğum Günün Kutlu Olsun...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI