Alışveriş Postu

Aslında takas postu demeliydim :) Ama artık ben bunlara ne başlık yazacağımı şaşırıyorum :) Şu ara o kadar takas yaptım ki bir dünya okunacak birikti...

 Yeni bir takas postası... Kiraze uzun zamandır edinmek istediğim bir kitaptı, nihayet sonunda buldum :) Yolun Sonundaki Okyanus okuyanlardan güzel yorumlar alan merak ettiğim bir kitaptı, o da ukitaptan geldi. Aynı üyeyle Kalp Hırsızı'nı da takas ettik. Kalp Hırsızı Julie Garwood'un baskısı zor bulunan bir kitabı. Kitap biraz hırpalanmış ama gülü seven dikenine katlanacak artık :)
Oma, teyzemden geldi. Yolun Sonundaki Okyanus'la Oma okunmadı bu kitapların içinde bir tek :)

Vee Judith'ler... Bunlar da pdf'den okundular ve nihayet kitaplıktaki yerlerini alabildiler. Birkaç Judith kitabım daha eksik seriyi tamamlamak için. Bir de onlarla beraber Zülfü Livaneli kitabım geldi. Şimdi onu da okumuştum dersem güler misiniz bilmiyorum :) Ama bu kitapların hepsini de çok istiyordum, yani keyfim çok yerinde :)



Bunlar da bana hediye geldiler <3 Aybiş sağ olsun Ordu'dayken beni o kadar özlemiş ki gelirken kitap almış gelmiş :) Benim Elif Şafak önyargımı bildiğinden İskender'i, bir de çok okumak istediğim Milena'ya Mektupları almış. İkisini de okumak için sabırsızlanıyorum. Şimdi postu yazdığımı da biliyo not düşeyim: Aybiş, iyi ki varsın canım arkadaşım <3 Genelde sen beni reklam edersin ama bu kez sıra bende :)


Bu da benim kendime hediyem :) Arkadya'lar indirimdelerdi içlerinden seçmek baya zor oldu ama Cennetin Rengi galip geldi :) Kitap okundu bitti ama keşke Mutluluğun Öteki Yüzü'nü alsaymışım...

Daha ne olsun di mi :) Ama gelecek 3 kitabım daha var... Onlar da başka posta artık :) Keyifli okumalar hepinize...

9 yorum :

  1. Julie Garwood'ın öyle bir kitabı olduğunu bilmiyordum ben şaşırdım şuan :)

    Aybişş ne güzell arkadaş öyle yaa <3 Elif Şafak önyargını kırcaz umarım :D

    Hepsinii güzel günlerde oku canım :) Bu arada Mutluluğun Öteki Yüzü güzel kitaptı desem bir şey dermisin bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet övmüştün sen o kitabı bana :) Okucam onu da kesin :)
      Aybiş kulakları çınlasın çok iyidir <3 Senle birlikte kıracak gerçekten ön yargımı :) Ama ben de haklıyım 3 kitabını okudum Aşk hariç beğenmedim. Bi de kitaplarını İngilizce yazıp çevirtiyo ya ona da kılım :D

      Julie Garwood'a gelince Gölgede Dans diye bir kitabı var ya hani onun dahil olduğu serinin ilk kitabı. Pdf'den okumuştum baskısını bulmak mucize gibi oldu :) Şanslı mıyım neyim :D
      Daha iyileri senin olsun canım <3

      Sil
  2. Seni seviyorum kizim 10yil sonra da sevicem, kitaplarini carpicam, bukadar romantik olmana kizicam gozumu devircem,cilginlik yapip yapip sana gelicem:D
    Ha bir de beyaz evlenene kadar sana 'beyaz beyaz' diye sayiklamaya devam edicem:D
    Beni hep sev :D
    Not: yoksa kafani kirarim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi insan da lafının üstüne gelirmiş :) Canım arkadaşım Beyaz Beyaz diye sayıklamanın haricinde (ki gülü seven dikenine katlanır bak mızıldanmıyorum :P ) hiç sesim çıkıyo mu :) Ama hata sende, böyle daha havai, uçarı bir tip olsam daha memnun olabilirdin :) Böyle mantık kumkuması gibi patır patır analiz döküyorum önüne, yine de alınmıyorsun :) Yani demem o ki, biz inşallah uzun yıllar arkadaş kalıcaz Rabb'im izin verirse :D

      Sil
  3. Julie'yı gördüm gerisini göremedim :( Çatlamak üzereyim böhüüüü :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana özet geçeyim :) Judith'in Aldığım Her Nefeste, Kusursuz ve Düşler Krallığı; Zülfü Livaneli'nin Leyle'nın Evi; Neil Gaiman'ın Yolun Sonundaki Okyanus'u, Solmaz Kamuran'ın Kiraze'si bir de Oma :)

      Sil
    2. Böyle de nispet olmaz ki seni gidi hain blogger :P
      Derin bir nefes alıp Julie'yi görmezden geliyorum ve keyifli okumalar diliyorum :D Sadece Judith okudum onu da pek sevmem ama sen seviyorsun diye tahmin ediyorum (:

      Sil
    3. Aşkolsun kız ne nispeti :P
      Judith seviyorum ben evet :) Seriyi tamamlamaya çalışışıma baksana :D
      Daha iyileri senin olsun Pınarcım :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI