3 Blogger ile 'Sayfaları Çevirirken' Etkinliği

Bu etkinliği Sevgili Pınar'ın (Kitap İklimi Blogu'nun Sahibesi) blogunda görünce dayanamadım ben de katılayım istedim. Etkinlik sahiplerinin cevapları için linklere tıklamanız yeter :) Bence durmayın siz de kendi yanıtlarınızı verin. İşte sorular ve benim cevaplarım :)

Kitap İklimi'nin Soruları:

  • Kitaplığında en çok bulunan tür?

- İlk sırada tarih ve araştırma kitapları vardır zannederim. Her ne kadar blogda pek yorumlamasam da ve şu ara pek vakit ayıramasam da lise dönemimde acayip okuyup, kitaplığıma ekledim bu kitapları. Sanırım bunun peşinden de aşk kitapları gelir. Son yıllarda sayıları epey arttı çünkü :)



  • Kütüphaneden ya da birinden en son ödünç aldığın kitap?

- Julia Quinn'in Bridgerton Serisi'nden bir kitabını ödünç almıştım Kış Okuma Şenliği için. Onun dışında çok ödünç insanı değilim.

  • Tavsiye bir kitap istesem?

- Benim açımdan zor bir soru. Öyle uzayıp giden bir listem yok ama listede olanları da birbirinden ayırt edemiyorum :)
Reşat Nuri'nin Çalıkuşu benim için en'lerdendir mesela. Yaşar Kemal'in İnce Memed Serisi de öyle. Günümüz kitaplarından da Susan Elizabeth Phillips'in Balayı'nı çok beğenerek okumuştum. Ama sanırım bu soruya cevap olarak son okuduklarımdan bir tane söyleyebilirim: Bir Cihan Kafes...

  • En son hediye ettiğin kitap?
- Henüz sahibine ulaşmamış olsa da Leylim Leylim...

  • Sonunu beğenmediğin bir kitap?
- Hande Altaylı'nın Aşka Şeytan Karışır'ı. Her ne kadar yazarın bakışaçısını gerçekçi bulmuş olsam da sonu pek beğenmemiştim.


* * *


Vampirella'nın Güncesi'nin Soruları

  • En son hangi kitaba 5 üzerinden 5 puan verdin? 
- Leylim Leylim-Ahmed Arif

  • En son hangi kitaba 5 üzerinden 1 puan verdin?
- Her ne kadar blogda yorumunu eklemediysem de Laura Reese- Dayanılmaz 1 puan alamayacak kadar kötüydü. Yazarın ilk kitabı Tepeden Tırnağa da sınıfta kalmıştı benim açımdan.

  • Alışveriş listende hangi kitaplar var?
- Ah ah! Hangi kitaplar yok ki :) Bir kere ben bu konuda çok maymun iştahlıyım, o özeleştiriyi yapıyorum :) Her ne kadar yakın zamanda alamayacağımı bilsem de:
Jasin Wilder - Seninle
Holly Bourne - Sen Benim Diğer Yarımsın
Fatma Erdek-Kara Kış Beyaz Düş
Susan Elizabeth Phillips-Küçük Bir Hayal Kur
Linda Howard-Gözyaşlarımı Sildiğim Gün
var şimdilik :)


  • Yılın ilk gününden bu yana kaç kitap okudun?
- Vikitap 19 diyo:) 2 de şu an okuduğum var, 21 diyebiliriz.

  • Kitaplığında uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabın adı ne?

- O zavallı kitabın adı Taht Oyunları :)

* * *


Bookowski'nin Soruları

  • En son okuduğun kitapta en sevdiğin karakter kimdi? 
- Cennetin Rengi'ydi en son okuduğum kitap; ama öyle çok bayıldığım bir karakter yoktu işin aslı :)

  • Şu anda okuduğun kitabı tarif eden 3 özel kelime nedir? 
- Şu an Uzak Ülke'yi okuyorum. Ergen, ergen ve yine ergen :) New Adult sıkıntılı olduğum bir tür malum, daha başındayım ama kitap çok sarmayacak gibi.

  • Şu anda okuduğun kitabın ilk cümlesi nedir?
- Yabancılar, basit evimizi her perşembe gecesi olduğu gibi yine renk cümbüşüyle doldurmak için geliyorlardı.

  • En son okuduğun kitabı kitap kahramanlarından birine hediye edecek olsan kime ederdin?
- Cennetin Rengi'ni bitirdim en son. Bence bu kitabı en çok Charley Davidson hak ediyor :) Sadece isim ironik :)

  • Şu anda okuduğun kitabı sen yazacak olsan ona ne eklemek isterdin?
-Mümkünse biraz daha büyük aklı başında karakterler eklemek isterdim :)

10 yorum :

  1. Bak ya bana diyor ama kendi 21 kitap okumuş :D
    Uzak Ülke'yi beğenmedin mi? Bak bu işe de yaradı bu etkinlik, çok merak ediyordum halbuki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım henüz beğenmedim diyecek kadar ilerlemedim; ama başları son derece sıradan geldi. Bakalım muhtemelen açılacak :)
      Bu arada okuma hızı konusunda senin maşallahın var, Okuma Şenliği'nde de farketmiştim :)
      Benim 21 in biri Harlequin, söylemeye bile utanıyorum :D

      Sil
    2. Hım o zaman yorumu bekliyim (:
      Ya HQN bende de var. Hatta biri kısa hikaye 48 sayfa :D Ama olsun basılmış sonuçta :D

      Sil
    3. Biter bitmez eklicem :)
      Ben geçen Nora'nın Gizemli Komşu'sunu okudum, yorum yapmaya utandım valla :) Kaldı öyle :D

      Sil
    4. Aaa güzel kitaptır o ya yapsaydın keşke :D Bende 112 liklerden sandım. Ondan daha ince kitaplar var. Şu an okuduğum 65 sayfa ve roman yani o.O

      Sil
    5. Yok valla yapmadım :) Şimdi bir sürü kulp bulucam, insanlar demicek mi eee kardeşim niye okudun diye :D Kaldı o yüzden... Sen ne okuyosun ki şu an?

      Sil
    6. Kırmızı Pazartesi. Pardon 112 sayfaymış. Ekitap okuyorum yanlış hesap oldu (: Gerçi o da az görünüyor ama bitmedi bitmekte bilmiyor :D

      Sil
    7. Ah o pdf'ler sağolsun :) Ben de bolca nasipleniyorum <3

      Sil
  2. Merhabalar, bu etkinlik cidden güzel oldu. Böyle blogger arkadaşların da katılması beni sevindirdi.

    Bookowski olarak benim cevaplarım da şunlar: http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/2014/02/3-blogger-ile-sayfalar-cevirirken.html?showComment=1393451973900#c2302514920442023344

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum :)
      Cidden güzel oldu etkinlik, hepinizin emeğine sağlık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI