Yepisyeniiiii Kitaplarrrrr


Ne zamandır alışveriş postu yazmamıştım :) Tabi bunun sebebi ne vakittir kitap almıyor oluşum :)
Amaaaa ukitap'tan çok karlı bir alışveriş yaptım geçen hafta, paylaşmazsam olmaz :D
ukitap'ı bilmeyenleriniz için kısa bir açıklama yapayım. Takas ve ikinci el satışın yapıldığı bir kitap platformu oluyor kendileri... İncelemek isteyenleri ŞÖYLE alayım... 



Bu gördüğünüz 14 kitap ukitap alışverişimden alınma. Sözde ikinci eller ama son derece temizler, sıfır gibi :)
Üstelik çoğu da Artemis kitabı. Artemis'in etiket fiyatlarını düşününce son derece karlı bir alışveriş yaptığımdan emin oluyorum. Listemde neler mi var:

  • Bir Alışverişkoliğin İtirafları
  • Alışverişkolik ve Evlilik
  • Alışverişkolik ve Ablası
  • Alışverişkolik ve Amerikan Rüyası
  • Alışverişkolik ve Bebeği
  • Umutsuz Romantik
  • Bir Hostesin İtirafları
  • Bergdorf Sarışınları
  • Beni Orada Bulacaksın
  • Aşkın Resmi
  • Sıcak Buz
  • Gölgede Dans
  • Rana
  • Asla Unutulmaz




Bu gördüğünüz üçlü ise bir ay kadar önce İdefix'den aldıklarım. İdefix'in Sanal Kitap Fuarı zamanından alındılar... Ama araya sınavlar falan girince okumak nasip olmadı. 
Şubatta tüm hızımla okumaya dönüyorum :)



Bu iki kitap pek alışveriş sayılmaz esasında. Yılbaşında şeytanın bacağını kırıp bir çekilişten kazandım bu ikisini... Yalnız hâlâ inanmakta güçlük çekiyorum :) Ben ve bahtsızlığım bu denli nam salmışken çekilişten adım nasıl çıktı anlamadım :)
Hangi çekiliş diye merak edenler olursa diye link vereyim :)

Bir ara geniş bir vaktimde takaslaştığım kitapları da yazmak istiyorum ama onlar bütünlemelerden sonraya kalır artık...
Keyifli okumalar olsun hepinize :)

12 yorum :

  1. Hepsi birbirinden güzel kitaplar. Nora ve Garwood'lar ise ayrı bir güzel bence :D
    Bergdorf Sarışınları'nı okursan yorum bekliyorum. Uzun zaman önce gördüm ama elim gitmiyor bir türlü.
    Benimde takaslık kitaplarım var ama çok üşeniyorum yazı yazmaya ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım evvela şu takas yazını bir an evvel yaz :D yaz ki ben de talip olabileyim :D Haber ver bu arada, ben çok seviyorum takaslaşmayı ...

      Bergdorf Sarışınları'nı okuma listeme aldım ama o liste öyle kabarık ki ne zaman sıra gelir hiç bilmiyorum :D okur okumaz yorumlarım ama merak etme ;) Gerçi sınavlarım bitince bir çik-lit partisi vericem kendime o zaman Sophielerden fırsat kalırsa aradan çıkarabilirim...

      Gölgede Dans'ı okumuştum zaten de kitaplığımda olsun dedim :) Nora'lar da set olma yolundalari keşke normal boyutu olsaydı ama bunlarla da yetinirim :D

      Sil
    2. İlk önce sana haber veririm merak etme. Düşündüğüm çok kitap var ama şu üşengeçliği yenmem lazım :D

      Sil
    3. tamam bak haber bekliyorum ;)

      Sil
  2. ukitap'ı daha önce duymamıştım, hemen inceleyeceğim :) bir de keyifli okumalar dilerim.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) ukitap'ı ben de bir arkadaşım vasıtasıyla buldum çokça da takas yaptım, çok şükür şimdiye kadar pişman olmadım. Ama bu ilk alımımdı, bu da güzel bir tecrübe oldu.

      Normalde satışlarda çok da uygun fiyatlar bulamıyorsunuz, orası da biraz fırsatçı kaynıyor maalesef :/ yani netten sıfır kitap alabileceğiniz ücretlere ikinci el kitap satmaya çalışan insanlar var. Ama işte arada böyle makul insanlarla da karşılaşmak mümkün :)

      Sil
  3. Bu arada Ukitap'tan alışveriş yaptığınızda bir sorun oluyor mu? Güvenebilir miyiz yani? :) İnceledim ve aklıma yattı da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye profillerinde üye karnesi diye bir bölüm var orada daha evvelki satış ve alımlarından yapılan yorumlar mevcut. onları incelemeni öneririm... bunun dışında bir parça karşılıklı diyaloga bakan bir işlem bence. mesela benim alım yaptığım arkadaş yeni üye olmuştu ve hiç yorumu yoktu :) biraz gözümü kararttım :D Çok şükür hayal kırıklığına uğratmadı o da, o kadar hızlı gönderdi ki hiç sorun yaşamadık.
      ama sana birkaç tavsiye vereyim tecrübelerimden... eğer takas ya da alımı netleştirirseniz göndericiden kargoyu verdiği zaman takip numarasını iletmesini de iste. ve ne olur ne olmaz diye telefon numarasını da alıver :D
      gerçi site yönetimi üyeler konusunda baya hassaslar, o yüzden problem olacağını hiç zannetmiyorum :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim öneriler için umarım bende istediğim kitaplar için makul fiyatlar alabilirim :)

      Sil
  4. ukitap nasıl işliyor ve nasıl üye olabiliriz? biraz bilgi verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. merhabalar rukiye hanım :)
    ukitap'da sistem şu şekilde:
    Üye oluyorsunuz ve takas vermek ya da satmak istediğiniz kitapları ekliyorsunuz. Daha sonra kitaplarınızla ilgilenen üyeler sizinle iletişime geçiyorlar.
    Ya da mesela siz bir kitap arıyorsunuz. Kitap ismini sitede aratıyorsunuz. O kitabın hangi üyelerde olduğu; takasa mı aççık olduğu yoksa satılık mı olduğu görünüyo. Ya da bir üyenin profilinden onun takasa açtığı, sattığı ve istediği kitapları görebiliyorsunuz. Yine o üyenin üye karnesinden daha evvel yaptığı takaslardaki iletişimi için diğer üyelerin notları mevcut. O şekilde üyenin referanslarını incelemeniz mümkün.
    Ama üyeyle iletişim, ödeme, kargolaşma işlerini siz yapıyorsunuz. Site sorumlu değil.

    Ve dediğim gibi şimdi üyeliği biraz zorlaştırdılar. Referans üye belirtmeniz gerekiyo

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI