Kış Okuma Şenliği / 2013 - 2. Ay Geride Kalmışken...


Efendim Pinuccia'nın Kitapları / Kış Okuma Şenliğinde bir ayı daha geride bıraktık... Şahsen benim açımdan son derece verimli bir ay oldu, hem şenlik kapsamındaki kitaplar için hem de bu listeye giremese de okuduğum kitaplar için :)
Demek ki ben yılın son ayını bekliyormuşum :)
Şaka bir yana ara sınav haftamdan sonra kafa dağıtmak için baya okudum, çok da güzel oldu...

Hemen Kış Okuma Şenliği'nin hangi kategorilerini okuduğumu belirteyim :)


2. Kategori (10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.

Sonsuz Sevgilerimle-Julia Quinn (Epsilon Yayınları, 356 syf)



Kitabı milli kütüphaneden ödünç aldım :) Yorumu için TIKKK

4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.

Yalnız Gözlerin İçin-Fatih Murat Arsal (Ephesus Yayınları, 776 syf)


Yorum için TIKKK



10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.

Darağacında Üç Fidan- Nihat Behram (Everest Yayınları, 221 syf.)


Yorum için TIKKK

13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.

Füreya-Ayşe Kulin (Everest Yayınları, 424 syf)


Henüz yorumlayamadım, sınavlardan sonra yorumu ekleyeceğim :)



15. Kategori (40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.

Bridgerton Serisinden;

Yüreğe Söz Geçmiyor (Epsilon Yayınları, 368 syf)
En Çok Beni Sev (Epsilon Yayınları, 416 syf)
Son Söz Aşkın (Epsilon Yayınları, 416 syf)
Toplam 1200 syf



Toplamda etkinlik kapsamındaki 5 kategoriden  2977 sayfa ve 7 kitap okumuş oldum.
Okuduğum kitaplar bana 115 puan getirecekler :)

Hepinizin fark edebileceği gibi Bridgerton'larla dolu bir ay geçirdim :) 

İlk ay okudukları mı da eklersek 


1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.

Gelin Avcısı-Amy Appleton (Altın Kitaplar, 413 syf)
Yorum için TIKKK

6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.

Sinekli Bakkal-Halide Edip Adıvar (Can Yayınları, 424 syf)


İlk ayın iki kategorisini de göz önünde bulundurursam 7 kategori geride kalmış oldu; ama daha okunacak sekiz kategori daha var...
Umalım da onları da bu ay okuyabileyim :)
Yani toplamda ilk ayla birlikte 140 puanı tamamlamış oldum... Aferin bana :)


6 yorum :

  1. Çok güzel bir etkinlik :) Çok güzel kitaplar okumuşsun kuzum,bende birkaç tanesini okumuştum. Bridgerton serisini hala okumadım ben, bir gün okuyacağım eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhh :D Bridgertonlara bulaşma demek isterdim ama diyemem :) okumalısın bence; ama beklentini eğlence ekseninde tut edebi bir şey bekleme :)

      Etkinlik cidden çok güzel... Punicca hem yaratıcı hem de faydalı bir etkinlik yaptı, ilkine katılamamıştım ama bunu kaçırmak istemedim :)

      Sil
  2. Sinekli Bakkal ve Fureya cok guzel kitaplar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek okudum :) nette o kadar çok sinekli bakkal incelemesi var ki elim gitmedi post yazmaya; ama Füreya için yazacağım sınavlardan sonra :)

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar özellikle Quinn :D Tebrik ederim az kalmış 2 aya rahat biter (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı umarım bitiririm bir dahaki ay :D ama senin hızın mükemmeldi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI