Yılın Son Gününe Yakışır Bir Post Olsun...


Efendim herkese merhabalar...
Yılın son gününe girmişken bir post da ben atmasam olmaz dedim :) 
2013'den ne umdunuz, umduklarınızın aksine neler buldunuz bilemem ; ama 2014'ün herkes için huzur dolu bir yıl olmasını diliyorum. Tabi sağlık da olsun, mutluluk da, para da, aşk da, başarı da... Oooo bu liste uzar gider farkındayım :)
Ama ne yapayım... Gönlünüzden neler geçiriyorsanız elde ettiğiniz bir yıl olur umarım 2014...
Ben bu seneden beklentimi minimumda tutup mezuniyet ve iş dileyip kenara çekiliyorum :) O kadarı olsun yeter zannımca :) 

Yeni yılı sizler nasıl karşılıyorsunuz bilemem ama ben evimden uzakta olacağım :(
Üstelik muhtemelen ders çalışıyor olacağım herkesin kutlama yaptığı saatlerde...
Uzatmalı son sınıf olmak acayip sefil bir durum bilginize :)
Neyse efendim, hepinize mutlu seneler...
Ama içinizde özellikle biri var ki, bilhassa ona güzel seneler :*




4 yorum :

  1. mutlu yillar.) Azerbaycandan sevgilerle))

    YanıtlaSil
  2. iyi seneler güzel arkadaşım, 2013 yılında seninle tanıştığım için mutluyum :) Umarım her şey istediğin gibi olur bu sene, sevdiklerinle birlikte güzel zamanlar geçirmen dileğiyle :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem'im sağolasın canım benim :) Ben de öyle inan, kitap takasının bana getirdiği en güzel arkadaşlık sen oldun inan... Güzel seneler sana ve ailene...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI