Shayla Black-Günahkar Oyunlar || Kitap Yorumu



Kitabın Yazarı: Shayla Black

Orjinal Adı: Our To Loves
Seri Adı: Wicked Lovers #7
Çeviren:  Eda Aksan
Yayınevi: Dharma Yayınları
Kitap Türü:  Aşk, Yetişkin Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2013
Sayfa Sayısı: 432



ARKA KAPAK
İki erkek kardeş arasında...
Xander Santiago hayatını milyoner bir playboy olarak geçirmiştir. Aile şirketinde var olma ve yönetim kurulunda yer alma fırsatına asla sahip olamayan Xander, böylece yatak odasında bir efendi olmayı tercih eder. Büyük kardeşi Javier ise aile şirketinin tüm sorumluluklarını yüklenmiş ve bu mirası bir imparatorluğa dönüştürmek için durmaksızın çalışmıştır. Ancak, şirket içinde ortaya çıkan casusun, bir katille yaptığı iş birliği, karısının öldürülmesiyle sonuçlanır. Bu cinayet Javieri uzun yıllar süren suçluluk ve öfke girdabının içine sürükler… Ta ki Xander kardeşini kurtarmak için gelene dek.
Karşı konulmaz bir kadın...
Javierin hayatını yeniden yoluna koymasını arzulayan Xander; kardeşini sarhoş edip onu zorla da olsa, orada tesadüfen, güzeller güzeli London McLane ile tanışacakları Louisianaya sürükler. Büyük bir trajedi ve uzun yıllar süren mücadelenin ardından London, hayatında yepyeni bir başlangıç yapmaya kararlıdır. Ve bu iki seksi milyoner kardeş ona yardım etmek için sabırsızlanmaktadır. Hem de her anlamda. London, baştan çıkarıcı tekliflere karşı, kendini istekli bir arzuyla yanıp tutuşurken bulur… Ve tek isteği sevgisinin bu iki kardeşi iyileştirmesi olacaktır.
Kaçınılmaz bir tehlike...
Ancak bir katil, tüm bu yaşananları Santiago kardeşleri yok etme amacıyla uzaktan izlemektedir. Özellikle de sevgili kadınları Londonı hedef alarak. Korku ve arzular birbirine karışırken, soluksuz okuyacağınız bir macera.


Sanırım yorum yapmakta zorlanacağım bir kitap okudum...
Söze nereden başlasam, ne kadar anlatsam bilemedim. Bir kere bu kitap benim birisine 'illaki al oku' deyip önerebileceğim bir kitap değildi maalesef. Buna sebep büyük ölçüde yazarın konu seçimi oldu.

Arka kapaktan da anlaşılacağı üzere kendinizi üçlü bir ilişkinin içinde buluveriyorsunuz. Hani arka kapak yazısından yanılıp kızımızın iki aşk arasında kaldığını falan da düşünmeyin; baya baya üçlü takılıyo karakterler.

Günümüz kitaplarının olmazsa olmazı geçmişi sorunlu iki erkek kardeş Javier ve Xander... Javier karısının ihanetini ve ölümünü hazmedemeyip kendini alkolle avuturken, Xander da hayatı boyunca kimsenin ona ihtiyaç duymamasının acısını kadınlarla çıkarıyor.
Javier'in gün geçtikçe daha da kötüye gitmesi sonucu Xander ağabeyini Louisiana'ya götürür. amacı buradaki dostlarının da yardımıyla ağabeyinin bir parça toparlanabilmesidir.
Ama toparlanmak için orayı seçen yalnızca onlar değildir. London da yıllar süren tedavi sürecinin ardından yeni bir başlangıç yapmak için kuzeninin yanına gider. Ergenlik döneminde geçirdiği korkunç kazanın ardından epey yorucu bir rehabilitasyon süreci geçirmiş, artık hayatı tecrübe etmek istemektedir.



Böylelikle bu üç karakterin yolları kesişir. London önce Javier'la daha sonra Xander'la tanışır. Tahmin etmesi çok zor olmayacağı gibi iki karakter de son derece yakışıklı ve dikkat çekici... Tabi aynı şekilde London da Xander ve Javier'ın ilgisini çeker.

Kızımız, her ne kadar kendisi buna inanmasa da, alımlı ve güzel bir genç bayan. Aynı zamanda bir edilgen... Buradan da kitabın BDSM içerdiğini söylemiş olalım.
Bu noktadan sonra fazla detaya girmeden şu kadarını söyleyeyim: İki kardeş birbirleriyle mücadele etmek yerine London'ı paylaşmayı seçiyorlar. London da bu durumdan şikayetçi değil. Tam da yeri gelmişken kitaptaki üç karakteri de seçimleri konusunda anlayamadığımı ve de tasvip etmediğimi belirteyim.
Aralarındaki durum benim için son derece rahatsız ediciydi, sırf kitabı yarım bırakmamak için okudum.
SPOİLER var!!!
Değil kitabın sonundaki evlilik kararını anlamak, karakterlerin rahatlıklarını bir türlü kavrayamadım.
İnsan aşık olduğunu, sevdiğini iddia ettiği birini nasıl paylaşır!
Ya da aynı anda iki kişiyi birden sevdiğini!
Neyse neyse... bu konu hakkında çok konuşmayacağım...

Bu arada hemen belirteyim yazarın ilk kitabı değil Günahkar Oyunlar. Hatta bir seriye mensup, serinin 7. kitabı. Olaylar birbiriyle ilgili olmasa da sanırım ilk kitaplardaki karakterler konuk oluyorlar sonraki kitaplara. Ya da bana öyle bir izlenim bıraktı :)
Bunun dışında çeviri idare ederdi; ama mükemmel değildi.


Görüldüğü üzere yurtdışı kapak görselleri de yayınevinin tercihinden çok daha güzeller.
Tüm bunların eşiğinde kitaba puanım 6...
Keyifli okumalar...

9 yorum :

  1. kitabın sonunu da yazmışsın, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hani bunu keşke yazmasaymışsın baabında mı söyledin bilmiyorum ama dur oraya bir SPOİLER uyarısı ekleyeyim :)

      Sil
  2. Bu ilişki çeşidi zaten iğrenç ama kardeşler arasında olunca mide bulandırıcı oluyor. Bir de bu tarz kitaplar GR de yüksek puan alıyorum, şaşırmamak elde değil. Kapağı görünce Dublin gelmişti aklıma ama konuyu okuyunca soğumuştum. Yorumu görünce haklı olduğumu gördüm. Biz onca kitabı beklerken bunların basılması da ayrıca kötü. Şu furya bitse de kurtulsak artık yahu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele... Böyle yüksek puanlı kitapları okuyup beğenmeyince şaşırıyorum biliyo musun, hani bende mi bir sorun var acaba diye. Ama yani neresinden tutarsan tut bu kitabın beğenilecek yanı yoktu.
      Bu furya da pek bitecek gibi görünmüyo ne yazık ki :(

      Sil
  3. Çok merak ettiğim bir kitaptı ama üçlü ilişkileri hiç sevmiyorum, bir de o karakterlerin kardeş olması... Anlattığın şekliyle soğudum kitaptan :/ Elime geçerse okurum belki ancak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az bile dedim inan :/ Bir kere kesinlikle kadın karakteri anlamamıza yardımcı olmamış yazar. Bence fiziksel çekimden ve iki erkeğin de ilgiye ihtiyaçları olmasından başka nedenler verebilmeliymiş okura. Hani açıkçası London'un hangi akla hizmet ettiğini anlayamadım ben kitap boyunca. Sonu desen aceleye getirilmiş...
      İkisiyle birlikte nasıl evlenebileceğine de ayrıca hiç anlayamadım :D Yasaları buna izin veriyo mu onu da bilmiyorum :D
      Demem o ki, illaki alıp okunacak bir kitap değildi :)

      Sil
    2. Hımmm, fazla yüzeysel kalmış yani :/ Teşekkürlerler yorumun için :)

      Sil
  4. Bu kitap seriye bagli bir kitap mi?
    Birde serideki kitap yazar misini?
    Çok teşekkür ederim blog severek takip ediyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet seriye bağlı bir kitap
      Seri bilgisini https://www.goodreads.com/series/40683-wicked-lovers
      buradan edinebilirsiniz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI