Sabah Uykum-Ahmet Batman || Kitap Yorumu


Kitabın Yazarı: Ahmet Batman
Yayınevi: Destek Yayınları
Kitap Türü: Deneme(?)
Yayınlandığı Yıl: 2013
Sayfa Sayısı: 224


ARKA KAPAK

Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadığı halde dünyanın en güzel karşılaşması olabilir. 
Ben anlam veremiyorum yani neden bittiğine değil madem bitecekti neden bu kadar hevesli başladık? Ben ikimizdeki bu hevese anlam veremiyorum. Ne oldu bize bilmiyorum ama iyi şeyler olmadığını çok iyi biliyorum. Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil, aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte ondan öte gidemedik.





Ahmet Batman'ın ikinci kitabı...
İlkinden daha kolay okundu, daha çok beğenildi hemen belirteyim.
Daha fazla cümlenin üzeri fosforlu kalemle boyandı. 
Boyanmakla da kalmadı bir de paylaşılmak üzere bir yana ayrıldı :)
İlk kitaba göre daha profesyonelceydi; ama yine de eksikleri vardı.


Ayrılığı güzel anlatıyor yazar buna bir kez daha emin oldum.
Kendisinin de kitap başlarında söylediği gibi kendinizden bir şeyler bulmanız olası...
Soğuk Kahve'dense bu kitabı okumanızı öneririm :)
Kitaba puanım 6...

Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI