(KIŞ) Okuma Şenliği


Merhabalar,
İlkini gördüğümde katılmaya heveslenmiş ama sonra vazgeçmiştim. İkincisini de geç fark ettim ama bu kez katılayım dedim kendi kendime.

Eminim pek çoğunuz haberdarsınızdır Sevgili Pinuccia'nın etkinliğinden. 
Daha detaylı bilgi edinmek isteyenleri ŞÖYLE alalım :)
Benim Kış Okuma Şenliği'ndeki seçimlerim ise aşağıdaki gibi, umarım tüm kategorileri tamamlayabilirim. 

1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.

Gelin Avcısı-Amy Appleton (Altın Kitaplar, 413 syf)

2. Kategori (10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara.

Sonsuz Sevgilerimle-Julia Quinn (Epsilon Yayınları, 356 syf) 

Kitabı milli kütüphaneden ödünç aldım :)

3. Kategori (10 puan): Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara.

Bir Kedi, Bir Adam, Bir Ölüm-Zülfü Livaneli (Remzi Kitapevi ,221 syf)


4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara.

Yalnız Gözlerin İçin-Fatih Murat Arsal (Ephesus Yayınları, 776 syf)

5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.

Masumiyet Müzesi-Orhan Pamuk (İletişim Yayınları, 592 syf)

6. Kategori (15 puan): Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir roman okuyanlara.

Sinekli Bakkal-Halide Edip Adıvar (Can Yayınları, 424 syf)

7. Kategori (15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara.
Tanrının Unutulan Çocukları-Craig Silvey (Avusturalya Edebiyatı) (Martı Yayınları, 448 syf)

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.

Düşler Bahçesi-Benjamin Mee (Callisto Kitap, 286 syf)

9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara.

Yağmur Sonrası-Sarah Joi (Arkadya Yayınları, 352 syf)

10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara.

Darağacında Üç Fidan- Nihat Behram (Everest Yayınları, 221 syf.)
şimdilik bu kitaba karar verdim ama değişebilir.

11. Kategori (25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.

İki Aşk Arasında Atatürk-Nesrin aydemir (Nokta Yayınları-320 syf.)
bu kitabın da değişme olasılığı yüksek

12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanını okuyanlara. [Bu kategoride kitap bulmada sıkıntı çeken çok olduğundan biraz esnettim kategoriyi]

Kuyucaklı Yusuf-Sabahattin Ali (İlk Roman - 1937) (YKY, 290 syf)

13. Kategori (25 puan): Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.

Füreya-Ayşe Kulin (Everest Yayınları, 424 syf)

14. Kategori (30 puan): Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.

Aşk İşaretleri-Latife Tekin ((Everest Yayınları, 109 syf)
ya da
Uzak-Oruç Aruoba (Metis Yayıncılık, 134 syf)
arasında kaldım bu kategoride. Sanırım ikisinden birini okuyacağım. Yalnız iki kitap da 200 syf sınırının altında :(

1995 de basılan kitapları bulmak ne kadar zormuş öyle... Yazar üzerinden araştırma yaptım resmen :) Başka seçenek bulursam değişebilir bu kitaplar da.

15. Kategori (40 puan): Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap okuyanlara.

Bridgerton Serisinden üç kitap okuyacağım.

Yüreğe Söz Geçmiyor (Epsilon Yayınları, 368 syf)
En Çok Beni Sev (Epsilon Yayınları, 416 syf)
Son Söz Aşkın (Epsilon Yayınları, 416 syf)

Toplam 1200 syf


4 yorum :

  1. 95 yılında ben de baya bir araştırma yaptım. Bloguma bak istersen. Hatta oraya yazmadığım bir kaç kitap daha buldum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin seçeneklerin benimkilerden iyiymiş :D
      Nora özellikle çok güzel görünüyor göze; ama kitabı almam lazım. Bakalım... Bu kategori sıkıntı olacak gibi :)

      Sil
    2. Blogunuzun ismi nedir acaba? Bende 95 yılının kitaplarını arıyorumda :)

      Sil
    3. Pınar'ın çok hoş bir blogu var :) Şenlikle ilgili postu http://colorful-book.blogspot.com/2013/11/okuma-senligi-ks-2013-2014.html adresinde. İyi incelemeler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI