Çekiliş Sonuçları

Merhabalar,
Eylül ne çabuk geçti ne ara çekiliş tarihi geldi anlamadım inanın. 
Bugün çekiliş kayıdına bakmasam, tarihin geldiğinden haberim yok. O yüzden gecikme için affınıza sığınıyorum.

Tamamen eski usül, elle yapılan bir çekiliş oldu. Fotoğraf makinem tamirde olduğundan güveneceğinize inanıyorum.

Kanatsız Kuşlar kitabı için baya fazla talep olmuş onu farkettim :)
Tam 29 arkadaşımız bu kitaba talip olmuşlar, +'larla beraber hak sayısı 98i buldu. Çekilişte çıkan isim: Gülay Takaz oldu...

Duygu Koleksiyoncusu için ise 9 arkadaşımız talip olmuşlar. +'larla beraber 25i buldu rakam. Çekilişten çıkan isim: Kirpik Kız oldu...

Arkadaşlarımızı tebrik ediyorum :)
Bir sonraki çekilişte görüşmek üzere...

1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI