Yeni Cicilerim :)


Bunları sakın ha annem görmesin :)
Anneciğimin kitap almama alerjisi var nedense...
Ama ben yine de işi arsızlığa vurup arada kendimi şımartıyorum.
Bunlar en son posta...
İçlerinde Yanlış Yatak ve Sıcak da vardı ama onlar okunup rafa kalktığından eklenmediler.



Üçü Kipa'dan alınıp taaa İzmirlerden çok sevgili Meltem'im tarafından gönderildi.
Aşkın Ateşi, Aşka Dönüş ve Baharı Beklerken...

Diğerlerinden bazıları Hepsiburada'dan bazısı da D&R dan sipariş edildi.
Hepsiburada bu kez siparişlerimi eski sipariş adresime göndererek sınıfta kaldı. D&R ise tam not aldı :)


3 yorum :

  1. Hepsi birbirinden güzel kitapların. Kitap alışverişlerine bayılıyorum :D Keyifle oku (:

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayılıyorum valla :D Her ne kadar bütçem ha bire delik verse de değiyor :D

    YanıtlaSil
  3. çok iyi ediyorunuz. en basit, en kıytırık sayılan kitap bile hiçbir şey yapmasa kelime hazinesini genişletiyor, yazılı ve sözlü ifade yeteneğini arttırıyor, muhabbetinizi zenginleştiriyor. gün gelip bu şeyler size bazı kapıları açabiliyor ayrıca; yaşadım da söylüyorum. (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI