Yeni bir çekilişe ne dersiniz :)


Merhabalar...

Malumunuz blogumun birinci yılı yaklaşıyor, daha birkaç ay var ama beni bir heyecan sardı.
Birinci yıla özel bir çekiliş planlıyorum o ayrı.
Ama ona hazırlık olsun diye bayramdan sonraya da bir çekiliş planım var:)
Kütüphanemden seçeceğim bir kitabı hediye edeceğim çekiliş sonucunda; ama henüz hangi kitap olacağına karar veremedim.


Seçeneklerimizi sıralayayım sizler bana fikir verin olmaz mı...

1) Fettan- Jillian Larkin
2)Helya/Yine O Sevdiğim Kent-Nadir İbrahimi
3)Kanatsız Kuşlar-Anne Lamott
4)Abdülhamid'in Kızı-Grace Ellison
5)Alaturkafranga-Ercan Çiftlioğlu
6)...ama Seviyordum-Neslihan Şadan Bağdiken
7)Aşk Acısı-Margaret Carroll
8)Aşk Şarkısı-Wilma Fasone
9)Duygu Koleksiyoncusu-Selda Terek


Sizce bu kitaplardan hangisi?
Hadi bakalım, pamuk eller klavyelere :)



4 yorum :

  1. Kanatsız Kuşlar-Anne Lamott benim favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk yorum <3
      bakalım başkaları da aynı fikirdeler mi... Ben seçenekleri sundum malum :D

      Sil
  2. Ben de sadece isimlerden edindiğim ilk izlenimde Kanatsız Kuşlar demiştim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim senin izlenimini :)
      İyi o zaman bunu seçeriz biz de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI