Yanlış Yatak-Katee Robert || Kitap Yorumu





Kitabın Yazarı: Katee Robert

Orjinal Adı: Wrong Bed, Right Guy
Seri Adı: Come Undone Serisi #1
Çeviren:  Gamze Tokgöz
Yayınevi: Nemesis Kitap
Kitap Türü:  Aşk
Yayınlandığı Yıl: 2013
Sayfa Sayısı: 203
ARKA KAPAK

Bazen yaptığın yanlıştan dönmek istemezsin.
Elle...
Yanlış erkek mıknatısı Elle...
O güne kadar hep yanlış yataklarda uyanmıştı. 
Yine bir sabah gözlerini açtığında Evet, dedi. Bir Elle klasiği. Kötü çocuk ve yanlış yatak.
Fakat bu sefer, kapıldığı kötü çocukta farklı olan bir şey vardı. Yine de Elle bu farklılığın ne olduğunu keşfedemiyordu tam olarak. Bir kez daha kötü bir tercih yaptığını düşünüp yoluna devam etse her şey daha kolay olacaktı kesinlikle! Ancak bu sefer yapamıyordu.

Keşke dönüşüm güzel bir kitabın yorumuyla olsaydı; ama öyle olamadı maalesef :(
Aman Ya Rabb'i !
Bu kitabı bir övdüler, bir övdüler...
Ben de onların gazına geldim, sipariş verdim hemen.
Ama kitap beyaz dizi'den bozma bir şey çıktı.
Kurgu sıradan, çeviri zayıf, kitap noktalama işareti yanlışlarıyla dolu.
Karakterleri diğer kitap karakterlerinden ayıran, sivrilten çok fazla detay yok...
Kitabın sonu öyle aceleye getirilmiş ki, yazarın amacı neydi kavrayamadım.

Veee belirtmeden edemeyeceğim:
Yazarlar erkek karakteri sivriltip kadın karakterleri uyuzlaştırarak ne halt ediyorlar acaba!
Tamam kitaplar kadın okuyucuya hitap ediyor anladık da ben bir kitabı erkek karakteri için almam arkadaşım.
Bu mantığa da ayrı gıcık oluyorum.
En sonunda bestseller okumayı bıraktıracaksınız bana!

Kitabın yurtdışındaki kapakları böyleymiş, bence Nemesis'in seçtiği kapak bunlardan daha hoş.
Ama güzel kapak seçimi bile kurtarmaz bu kitabı.
Kitaba puanım 5...

Keyifli okumalarınız olsun:)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI