Takas mı dedi biri!

Bugünlerdeki merakım 'Takas'
Annemin tabiriyle kargoya verdiğin parayla bir sürü kitap alırdın işi...

Neyse zaten annem bana her noktada muhalefet:)
Şaka bir yana VİKİTAP'da bir sürü arkadaş edinip takas işine giriştim.
Pişman mıyım elbette hayır; ama bir süre bu işe ara vereceğim. Öncelikle elimde birikenleri okumam lazım.



Bunlar Meltem'den gelenler...Bir önceki yazımda dediğim gibi 3 tane de Kipa kitabı ekledi bunların yanına Meltem.                                               Özellikle İçimdeki Umut merak ettiğim bir kitaptı, umarım okuyunca hayalkırıklığı yaşamam.


Bunlar da aynı siteden 3 kişiyle daha yaptığım takaslar.Bakalım, okudukça okudukça ne düşündüğümü paylaşacağım sizlerle :)

4 yorum :

  1. takas işini bende seviyorum belki hoşumuza giden kitaplar olursa senle takas yapabiliriz vikitap da da takip ettim benim diğer arkadaşlarla da takaslarım var blogumdan bakabilirsin güvenilirlik açısından hayatkitap.blogspot.com saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :)
      ben de çok isterim takas yapmayı... En kısa zamanda haberleşelim olmaz mı :)

      Sil
  2. ayrıca vikitap da takas yapabileceğim diğer kişileri de bana önerirsen ordan yazarsan sevinirim ordaki ismim sinemce

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI