Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Karakterler


Sihirli Kitap'ın etkinliğine ikinci katılımım :)
Aslında her cumartesi çok güzel ve farklı etkinliklerle karşımızda Akın; ama ben ya çok geç görüyorum ya da itiraf edeyim üşeniyorum.
Bu hafta kendimi bir parça iteledim ve hazır cumartesi henüz geçmiş sayılmamışken katılmaya karar verdim :)
sıralamayı dikkate almayın, çünkü karakterlerin arasında seçim yapamadım :D
(Katılmak isteyenleri buraya alalım)


1) Faith Devlin- O Gecenin Ardından
Linda Howard karakterlerinden en sevdiğim. Duruşu ve fedakarlığıyla yer yer okurken beni ağlatan ince işlenmiş bir karakterdi.

2) Charley Davidson- Charley Davidson Serisi
Bu kız bir harika. Ölüm meleği olarak da, dedektif olarak da son derece esprili bir yönü var. Ve gerçekte olsaydı ne yapar eder onunla dost olurdum :)

3) Peeta-Açlık Oyunları Serisi
Son zamanlardaki serilerin şanssız erkek karakterlerinden Peeta. Her ne kadar serinin sonunda muradına erdiyse de çok daha iyisine layık olduğunu düşünüyorum :) Sadakati, aşkı ve bağlılığı onu favorilerim arasına sokmaya yeter.

4) Prens Maxon- Seçim Serisi
Her ne kadar bedevi şansıyla gidip America'ya aşık olduysa da seride en okunası karakter bence.

5) Gideon- Crossfire Serisi
Bay Tehlikeli :) Bu adamı favorim yapan Eva'ya olan aşkıdır.

6) Dash- Balayı
Ah ah... Balayı başucu kitaplarımdandır ve Dash'ın yeri bende bir başkadır. 

7) Eva- Crossfire Serisi
Aynı tarz kitaplardaki klişenin aksine Eva son derece dişli ve arızalı bir karakter ki, bu yönü kendini bana sevdirdi. 

8) Fia- Sen Kimseyi Sevemezsin
Bu kitabı okurken en keyif veren karakter olmuştu. Yazar inanılmaz zeki bir kadın karakter yaratmıştı.

9) Aylin- Adı Aylin
Bu romanın biyografik bir özelliğinin oluşuyla birlikte Aylin'i tanısaydım dostluğundan keyif alacağıma inanıyorum. Ruhu zap edilemeyen özgür bir kadın o ve çok da dişli...

10) Hermione-Harry Potter Serisi
Seriyi yaş itibariyle daha genç(!)ken okumamın da etkisiyle Harmione'nin sağlam duruşu her daim beni etkilemiştir. 






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI