Yeni Haberlerle Geldim!

Selamlar herkese :)

Kitap kurdu pek çok insan gibi ben de çok okuyup çok düşünen tayfasındanım.
Tabi ilgi alanlarım her daim edebiyat değil, siyaset de son zamanlarda önemli bir gündem maddem oldu.
Tabi ben siyasetçi falan değilim, politikacı olamayacak kadar dürüstüm...
Lakin, bu bloguma siyaseti karıştırmak istemediğimden yeni bir blog açmakta buldum çareyi.

Durun canım!
Hemen gözlerinizi devirmeyin :)
Öyle sıradan bir blog olmayacak inşallah.
Türkiye mozaiğine özenip yeni bir platform oluşturmaya karar verdim, elbette kendi çapımda:)
Şimdilik arkadaşlardan haber bekliyorum; ama boş durmayıp ilk yazımı ekledim :D

Göz atmak isterseniz eğer;

2 yorum :

  1. Koşarak diğer bloğunuza gidiyorum..:))
    Selamlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriştik bir işe ama hadi hayırlısı bakalım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI