Sırlar Aşka Engel Mi-Rachel Gibson


Bir Rachel Gibson klasiği daha...
Yazar arkadaş serisinin son kitabıydı ve ben ancak okumaya fırsat bulabildim. 
Sanırım ülkemizde çeviri kitap okumanın en sıkıntılı yanlarından biri bu; seriler orjinal sıralarıyla basılmıyorlar.
Neyse bu konuya başka zaman değinirim, ben kitap hakkında konuşmaya devam edeyim.

Öncelikle belirteyim, yazarın kalemi her daim olduğu gibi akıcıydı. Güzel bir çeviriyle başarılı bir iş çıkarmış Martı Yayınları.
Yazar arkadaş serisini okuyanlarınız Maddie'yi hatırlarsınız. Hatırlamayanlarınız için hemen kısaca bahsedeyim. Kendisi seri katilleri inceleyip cinayet romanları yazan başarılı bir yazar.
Yıllar sonra beş yaşındayken terketmek zorunda kaldığı Truly'ye dönmesinin onun için önemli bir nedeni var.

Beş yaşındayken cinayete kurban giden annesinin öyküsünün peşinde kızımız.
Annesi öldükten sonra pek kolay zamanlar geçirmemiş kahramanımız. Kedi düşkünü, pek de şefkatli olmayan bir büyük teyzeyle yaşamış yıllar boyunca. Şimdilerde kendine güveni tam, korkusuz bir kadına dönüşse de bu sadece buz dağının görünen kısmı.

Teyzesinin ölümünün ardından annesinin günlükleri Maddie'nin eline geçince yıllar öncesinde kalmış, ama onun için hiç kapanmamış bu yara da gün yüzüne çıkar. Ve Maddie ne olursa olsun bu cinayeti yazmaya kararlıdır.

Annesi, o gece ölen tek kişi değildir. Mick'in annesi ve babası da o gece ölmüştür. Mick kim mi? Kendisi romanın erkek kahramanı olmakla beraber Maddie'nin annesinin katilinin oğlu.
Her açıdan bir araya gelmesi imkansız gibi görünen bu iki insanın sıcacık hikayesini okumadıysanız okuyun derim.
Ben son derece beğendim.
Kitaba puanım 10 üzerinden 9 :)

Ayrıca kitapta yazarın İlişki Durumu Karmaşık kitabının kahramanlarına da rastlıyorsunuz. Onları görmek ve ikiz bebeklerinin olduğunu öğrenmek de ayrıca mutlu etti beni :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI