S.E.C.R.E.T- L. Marie Adeline


Yetişkin okuyucu pazarından bir kitap daha...
Epsilon gibi bir yayınevinden bu kadar kalitesiz bir kitabı basmalarını beklemezdim.
Kitap hiçbir açıdan okuyanı tatmin etmiyor. 
Yazarın tarzı vasat, kurgu vasat, olaylar gerçekçiliğin yanından yakınından bile geçmiyor. 

Okumanızı tavsiye edebileceğim en ufak bir iyi yanı yok. 
Yetişkin okuyucu kitlesini bu kadar aşağılayabilir bir kitap. 
Kitabı kapattığınızda size katacağı hiçbir şey yok, tamamiyle vakit kaybı. Üstelik para verip aldıysanız benim gibi içinize oturacaktır.

En son bu kadar eleştirdiğim kitap Tepeden Tırnağa'ydı ki o bile bunun yanında Nobel Ödülü'ne layık kalır. 
Bu kadar ucuz hikayeleri Facebbok'da ergenler de yazıyorlar!

Kitabı anlatmayı bile vakit kaybı buluyorum...
10 üzerinden 0.5 falan veririm ki o da sırf ayırdığım vakit için...

4 yorum :

  1. Tepeden Tırnağa'dan nefret etmiş biri olarak bu kitabın yanında ödül alacaksa çok çok vasat demek ki... Ki T.T da 1995 yılında yazılmış bir kitap yani, tür meşhur olunca ısıtılıp konanlardan... Bu popülarite nedeniyle her bulduklarını çevirecek kadar yarışa girdi yayınevleri :/ Okuyucuyu resmen aşağılıyorlar yani, size katılıyorum...

    YanıtlaSil
  2. İnan çok çok kötüydü...
    Yetişkin kitapları sayıyor tamam anladık da kimse de salak değil. bu kitapları okuyanların çoğu iyi okuyucular, kitabın iyisini kötüsünü ayırt edebilecek insanlar. Gerçekten de çok büyük bir hakaret.

    YanıtlaSil
  3. Bende okumayi dusunuyordum e book unu ararken gordum senin yorumu ..bu kadar felaket mi cidden ...o_O sasrdm .Indirmiyeyim o zamn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım fazlasıyla vasattı. Bildiğin pornografi... konu yok gibi birşey. Okumaya değmez

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI