Bana Bir Söz Yeter-Linda Francis Lee || Kitap Yorumu



Yazarla ilk tanışıklığım ve kitabı beğendim.
Yalnız bu bir seriymiş ve ben ilkini okumadan ikincisini okudum. Sizde benim gibi ilkini okumadıysanız kitaplar bağlantılı değil merak etmeyin. Sadece karakterin bahsi ilk kitapta geçmiş anladığım kadarıyla.

Chloe'nin hayatı arkadaşının gönderdiği saçma sapan bir testten başarısız olunca birden bire tepetaklak olmaya başlıyor.
Başarılı bir kanal müdüresi olan kızımız sade ve kendi halinde bir tiptir.
Arkadaşının gönderdiği seksi misiniz testinde başarısız olunca o akşam katılacağı davette bir parça değişiklik yapmaya karar veriyor.
Ve o gece yolu gizemli bir yabancıyla kesişiyor. Kendini olayın akışına kaptıran Chloe hiç de olmadığı bir kadın gibi davranmaya başlıyor. Ta ki yabancıyla bir otel tuvaletinde basılana kadar.

Kızımızın tek tesellisi adamı bir daha görmeyeceğini düşünmesi. Ama bu konuda yanıldığını farketmesi çok da uzun sürmüyor. Böylelikle eğlenceli ve romantik bir macera da başlamış oluyor.
Sterling ve Chloe'nin hikayesi benden 10 üzerinden 7 alır. Aslında 8 versem de olurdu ama cimriliğim üzerimde bugün :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI