Siparişlerim

Allah'ım biri beni durdursun! Yine sipariş verdim, tahmin edin ne siparişi: Tabi ki kitap!
Uzun zamandır Stillo serisini merak ediyordum, D&R da indirimde gördüm dayanamadım.
Hadi bakalım hayırlısı :)

Gelecek olanlar :
Stiletto - Sana Bir Sır Vereyim mi? Öyleyse Biraz Yaklaş



Kimdir Bu Hatun Kişi



Ölümsüz Juliet



Stiletto - İyi ki Yanlış Adama Rastladım Yoksa Doğruyu Nasıl Bulacaktım



Zaten Onu Hiç Sevmedim ki (Belki Sadece Biraz Hoşlandım)



Stiletto - Erkek Dediğin Ne İşe Yarar? Bilen Varsa Söylesin



Stiletto - Üçü Cepte Biri Yedekte (Ama Hangisi Bir Ömür Kalpte?)

1 yorum :

  1. Erkek dedigin ne ise yarar bilen varsa soylesini bende istiyorum biri bana sa soylesin biliyorsa: ))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI