Senden Önce Senden Sonra-Loretta Chase || Kitap Yorumu


Uzun zaman önce okuma listeme alıp sonra da unuttuğum kitaplardan biri bu kitap...
Fikirlerine değer verdiğim bir arkadaşımın yorumundan sonra tekrardan aklıma geldi ve o sayede başladım. Hemen de bitiverdi... Gerçi artık beni tanıyanlarınız kitapların elimde fazla sürünmediğini bilirler.

İşin ilginç yanı historical okumaya ara vermemin ardından son zamanlarda okuduğum üç kitap da bu türde. Ama şanslıyım ki iyi kitaplara denk geldim... Sınavlarımın arasında kafa dağıtmak için iyi oldular...

Gelelim kitap hakkındaki görüşlerime:
Öncelikle belirteyim yazarı da çevirmeni de beğendim ve tavsiye ederim. Yazarın diğer kitaplarını da hemen okunacaklar listeme ekledim bu kitap bitince.
Dain Markisi olarak bilinen Sebestian'ın aşık olma serüveni bu bence... Kadın karakteri sevmedim mi, en az Sebestian kadar sevdim; ama yine de bu kitap benim için onun öyküsüdür. Farklılıkları gözüne sokula sokula büyütülmüş yaralı bir çocuk Marki... Ve zamanla öyle birine dönüşüyor ki, ya da dönüştüğünü sanıyor, içinde iyiliğe dair en ufak bir şey yok. Karanlıklar prensi o... Şeytanın kendisi... Ama diyorum ya derinlerinde kırgın, öfkeli bir çocuktan fazlası değil.

Kimsenin onu sevmeyeceğine o denli inanmış ki, insanlardan bunu beklemeyi bırakalı çok olmuş... Ta ki, Jessica Trent'le tanışana dek...
Kızımız bir peri kadar güzel... Ve de en az güzel olduğu kadar da zeki. Sıradışı, dişli bir kadın. 27 yaşında olmasına rağmen hala evlenmemiş ve de Dain'i tanıyana dek de evlenmeyi düşünmemiş. Sebestian'ın aksine Jess son derece sevgi dolu bir kadın... Ve bu ikilinin birleştiği tek bir nokta var ki o da birbirlerine karşı duydukları tutku.

Evlenmelerine kadar geçen süreç oldukça eğlenceliydi. Karakterlerin arasındaki diyaloglar, atışmaları, birbirlerine meydan okumaları... Evlilikten sonrasında ise olaylar bambaşka bir boyut aldı ki bu durum beni rahatsız etmedi, aksine kitaba farkındalık katmıştı. Okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim.
Kitap benden 5 üzerinden 4 alır :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI