Kiralık Nişanlı-Amanda Quick || Kitap Yorumu

Okuduğum ilk Amanda Quick kitabı, öncelikle belirtmeliyim ki yazarın kalemini beğendim.
Son derece eğlenceli ve nüktedan bir kitaptı.
Historical okumaya ara verdikten sonra peş peşe iki iyi kitaba denk gelmem mucize gibi bir şey oldu. Sen Kimseyi Sevemezsin'i de çok beğenmiştim, bunu da çok beğendim.


St. Merryn Kontu Arthur tipik lordların dışındaydı gerçekten; öyle çok kütük bir karakter değildi :) Son derece zeki ve kontrollü bir adam... Amcasının bir cinayete kurban gitmesinin ardından cinayeti çözmeyi planlıyor. Uygulamaya geçebilmesi için Londra'daki meraklı gözlerin dikkatini başka bir şeye çekmeye planlıyor, bu da nişanını ilan etmekten geçiyor. 
Tuhaflık şuradaki nişanlandığı kadın saygın bir leydi değil, bir refakatçi ajansından kiralanmış Elenora... Elenora da dikkat çekici bir karakterdi.
Pek çok historical yazarının içine düştüğü klişelerden uzak, cinayeti çözmeye odaklanmış bir çifti okuyorsunuz kitap boyunca. 

Okumadıysanız tavsiye ederim. Kitaba 5 üzerinden 4 ü gönül rahatlığıyla veririm :)

2 yorum :

  1. Ben 5 üzerinden 5 veriyorum benim bu tarzda tek beğendiğim kitap...özellikle gördüğümde yorumunu çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, kısa yorumlarımdan birine denk gelmişsin...
    Belirttiğim gibi benim de beğenerek okuduğum bir kitap oldu Kiralık Nişanlı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI