SUSSAM GÖNÜL RAZI DEĞİL, SÖYLESEM TESİRİ YOK



Kendi kendime konuştuğumu bile bile birazdan yazacaklarımı neden yazıyorum? İnanın bu soruya bir cevabım yok, tek neden susmak istemeyişimdir belki de...

Dersimiz Atatürk... Onu tam olarak anlamaya da anlatmaya da benim kelimelerim yetmez, bilirim; buna kalkışmam bile... Ama gördüğüm, okuduğum ve rast geldiğim bazı şeylerden sonra bunları yazmak farz oldu.

Bağıra bağıra "Atatürk'ü Sevmiyorum" demek günümüzün modası şimdilerde ya da "Atatürk İlah Değildir" ya da "Onu da eleştiririz kimse karışamaz" demek... Bu ve türevleri cümleler çoğaltılabilir elbette, umarım anlatabilmişimdir neyden bahsedeceğimi... Yıllar evvel de bir arkadaş(!)ımız ismini vermeyeceğim bir tartışma programında "Humeyni'yi Atatürk'ten çok seviyorum" demişti... Geçmişte de vardı bu söylemler de bu kadar ayyuka çıkmamıştı yani...

Şurada anlaşalım arkadaşlar; Atatürk'ü sevmek(!) zorunda değilsiniz; ama en azından saygı duymak zorundasınız! Onu anlamak her babayiğidin harcı değildir zira; ama tekrar  ediyorum ne olursa olsun SAYGI DUYMAK ZORUNDASINIZ! Karşınızdaki adam bir ilah değildir evet, ben bunu zaten savunmam; ama karşınızdaki adam dünya ülkelerinde ders kitaplarına girebilmiş, yüzyılın dahisi diye bahsi geçen, bütün ömrünü siz bugün böyle pervasızca konuşabilin diye adamış biridir; ki onu eleştirmek herkesin HADDİ değildir. Hele ki sizin gibi (tabirimi mazur görün) ayağı b.ktan çıkmamış ergen zihniyetli insanların haddi hiç değildir!

"Atatürk İlah Değildir" diye bas bas bağırıyorsunuz ya hani, peki söyleyin sizin ilah(!)larınız kimler!
Kemiği olmayan o yılan dilleriniz Atatürk'e zehir saçarken neden çok sevgili başbakanınızı ya da hoca efendinizi eleştirmeye cüret etmiyorsunuz! Onlar mı ilah(töğbe haşa)

Atatürk'ü ve Atatürkçülüğü doğru anlayın arkadaşlar! Bu kavramlar hiçbir kurumun, siyasi partinin ya da topluluğun tekelinde değildir. Partilere, siyasilere, kişilere olan kızgınlığınızı bu kavramlardan çıkarmayın! Yazdıklarınızı okudukça benim içim sızlıyor, O'nun kemikleri sızlıyordur eminim!

Sussam gönül razı değil, söylesem tesiri yok!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI