Seni Sevdim Ben...

Sana uzak kentlerden birinde
Zamanın bir yerinde
Seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi
Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi
İnsan her gün anımsar mı aynı gözleri...(İclal Aydın)
Yoksun... Gelmiyorsun... Değişen onca şeyin ardından bir tek yokluğun can yakan bir gerçek gibi duruyor hayat dediğim karabasanın ortasında. Ne yaparsam yapayım değiştiremiyorum bu gerçeği, ne yaparsam yapayım geri dönüşü yok saptığım yol ayrımının. Seni kaybetmeyi göze alıp seçtiğim o yol, derin bir iç sızısından gayrısını vermedi bana... Boğazıma düğümlenen keşkelerden başkası düşmedi payıma...


Daha en başından belliydi menzillerimizdeki noksan. Birbirine denk davullar değildi çaldıklarımız... Nereden bakarsak bakalım, olmayacak bir duaya amin demek gibiydi ellerimizin kilitlenişi. Teninden tenime değen ateş, kalbimden kalbine akan o sessiz söz bile tamam edemedi bak bizi... Ettiğimiz tüm yeminler acı denen çıkmazın çaresizliğine saplanıp kaldı... Bizden geriye ne kaldı sevdiğim? Bizden geriye ne bıraktılar? Sevda dediğimiz şeyin kıymetini imkânsızlığı mı yoksa çaresizliği mi belirliyordu? Geriye kalan tarumar hayatların ziyan yazgılarından gayrı ne ki... İflah olur mu bu yürek senden sonra?

Kaybetmeyi göze alıp girdiğim bu savaştan, aklıma kazınan bir çift bakıştan başkası kalmadı ya, olsun! Son nefesimi verdiğimde dahi, göz kapaklarımda asılı kalacak gözlerinin payıma biçtiği keder... Ve sararmış hatıraların naftalin kokulu ızdıraplarına adanmış bir ömrü yaşayacağım bundan gayrı. Bu dünyada haram kılınmış vuslatı gözleyerek vereceğim son nefesimi ve bir dua gibi dökülecek adın o an dudaklarımdan. Her şeye inat ulaşırsa eğer bu satırlar zindan gözlerine, sen bir kez daha hatırla ve asla unutma:
"Seni sevdim ben!"






2 yorum :

  1. Sekiz yıl, beş ay ve on dokuz gün önce terkedilen bir kadının, hatıra defterine yazdılarıdır, bunlar. Hatırlatılan gelişiyle, sevgiliye yazılan, sessiz bir serzeniştir, bu.

    YanıtlaSil
  2. Aslında birbirinden bağımsızdı ya, şimdi sizin yorumunuzdan sonra dikkat ettim; gerçekten Selin not düşmüş gibi bu satırları :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI